Kursy języków obcych cieszą się sporą popularnością wśród pracowników. Podnoszą ich motywację, zwiększają szanse na osiąganie dobrych wyników, a umiejętność posługiwania się językiem obcym to mocna pozycja w cv. Pracodawcy również mają coraz większą świadomość tego, że warto inwestować w szkolenia językowe dla pracowników. Jak wybrać odpowiedni kurs językowy dla Twojej firmy? Podpowiadamy!
Analizując oferty różnych szkół językowych, warto zwrócić uwagę na kilka aspektów, które nie tylko zagwarantują skuteczność nauki, ale także jej komfort i wysoki standard oraz uproszczą kwestie rozliczeń i obsługi administracyjnej.
Zwróć uwagę na doświadczenie
Organizacja kursów B2B jest o wiele bardziej wymagająca niż szkoleń standardowych. Specyficzne, ściśle określone wymagania Klienta, język specjalistyczny i konieczność zapewnienia tej samej jakości zajęć w kilku różnych oddziałach firmy zlokalizowanych w odległych od siebie rejonach kraju stanowi wyzwanie, któremu podołają jedynie najlepsi. Przy wyborze oferty warto kierować się doświadczeniem szkoły w organizowaniu tego typu kursów dla firm.
Nowoczesna technologia poszukiwana
Edukacja językowa śmiało wkroczyła w XXI wiek i korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych. Upewnij się, że nastąpiło to także w wybranej przez Ciebie szkole językowej. Rozważ zainwestowanie w kurs języka obcego dla pracowników online. Nauka w tej formule jest równie efektywna, jak w formie tradycyjnej, a przy tym oferuje większe możliwości i jest elastyczna.
Prawdziwą zmorą kursów firmowych jest wysoka absencja na zajęciach, często spowodowana podróżami służbowymi, urlopami czy nawałem obowiązków w “gorących” okresach. Duzi pracodawcy czasami decydują się na wykupienie kursu w jednej placówce i delegują pracowników na zajęcia w niej z innych lokalizacji, co jest mało wygodne i zajmuje mnóstwo czasu. Język obcy w formie kursu online rozwiązuje te problemy, ponieważ kursanci są w stanie uczestniczyć w zajęciach z dowolnego miejsca. W razie potrzeby mogą także obejrzeć nagrania z lekcji i nadrobić zaległości.
Bez problemu można też utworzyć grupy na tym samym poziomie zaawansowania bez podziału na oddziały firmy, co przekłada się na spore oszczędności dla pracodawcy.
Bezpłatny audyt i lekcja próbna
Czy w wybranej przez Ciebie ofercie widnieje bezpłatny audyt językowy? Wybierz kurs, który rozpoczyna się dokładnym zbadaniem aktualnej znajomości języka przez Twoich pracowników. Tylko w ten sposób zyskasz pewność, że nauka będzie przebiegała sprawnie i skutecznie. Organizowanie grup “na oślep” i “na słowo” nigdy nie kończy się dobrze i jest po prostu stratą czasu. Zapytaj również o możliwość zorganizowania lekcji próbnej.
Wybierz kurs szyty na miarę!
Języki obce mogą być nauczane w wersji standardowej, biznesowej lub specjalistycznej. Kurs powinien rozpoczynać się od dokładnego zbadania potrzeb i oczekiwań Twojej firmy, a następnie “uszyty na miarę” - z uwzględnieniem możliwości czasowych oraz celu założonego przez pracodawcę. Nad doborem podręcznika, materiałów dodatkowych i indywidualnie przygotowanym programem powinien czuwać doświadczony koordynator-metodyk, który dobierze także odpowiednio wykwalifikowanego lektora.
Postaw na dużego partnera!
Warto zdecydować się na dużą szkołę, która posiada oddziały w różnych miastach szkoły. Powodów ku temu jest kilka. Po pierwsze, taki partner dysponuje bogatą bazą lektorów i z łatwością zorganizuje zastępstwo w razie potrzeby, a Twoja firma nie straci cennego czasu. Jest to szczególnie ważne, jeśli interesujący Cię język obcy należy do mniej popularnych. Kolejną zaletą jest prostsze dokonywanie rozliczeń oraz sprawna obsługa administracyjna w przypadku kursów prowadzonych w kilku różnych placówkach firmy. Trzecią zaletą jest fakt, że duża szkoła językowa może uatrakcyjnić swoją ofertę np. zniżkami na kursy językowe dla dzieci pracowników lub na drugi język obcy.
Jeśli szukasz szkoły językowej, która spełnia wszystkie wyżej opisane wymagania, dobrze trafiłeś! Szkoła ProfiLingua prowadzi szkolenia aż 23 języków. Mamy 75 lat doświadczenia w nauczaniu, 3000 lektorów w bazie i 40 placówek w 27 miastach Polski. O naszej skuteczności może zaświadczyć ponad 480 firm, które obsługujemy. Sprawdź naszą ofertę i przekonaj się sam!
Czy chcesz, abyśmy skontaktowali się z Tobą w celu zaproponowania Ci odpowiedniego kursu? Wypełnij poniższy formularz: